Den nya underbara ljuslyktan.

 
 
Skrev ju innan att jag hade tagit ett par bilder i lägenheten. Har nu lagt in dem och redigerat dem lite lätt med pixelmator. Inte riktigt fått grepp om det programmet ännu, men har planer på att skaffa mig photohop igen. Det är ju det programmet jag är van vid att jobba med och kan bäst. Hur eller hur tänkte jag lägga upp bilderna nu. Köpte en ny ljuslykta på rusta för ett par dagar sedan, och tände den första gången nu ikväll. Säger bara en sak - WOW! - måste köpa en till sådan. Passar perfekt i de ljusställningarna som jag har uppsatt på väggen. Ljuset dessutom, så vackert. kolla själva! Blev även en bild på vardagsrumsfönstret. Förstår inte, det är så vackert när jag tittar på det nu när jag sitter såhär, men får inte med det rättvist på bild. Får nog jobba lite på det där! Var ju ett tag sedan jag fotograferade ordentligt. Kanske har kunskapen börjat falla bort lite? Hoppas inte det! Ojojoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0