30 nov.





Mysig lördag. Först massa CSI på förmiddagen och dagen. Sen kom Cicci och pappa hit med detta fantastiska vitrinskåpet! En för tidig julklapp till mig och Andreas. Är supernöjd verkligen. Precis vad vi var ute efter! Älskar vår lägenhet mer och mer. Nu är det bara hallen som ska inredas med. Den är inte klar än på långa vägar! 

Var julmarknad i Alvesta idag, så vi åkte ner till stan och kikade lite. Inte så mycket folk och inte mycket grejer som såldes men vi kom ju rätt sent.

En sak till. Jag och Andreas firar 6år tillsammans idag. Ganska mäktigt! Firar det dock inte på något speciellt sätt i år. Blir lite chips och en film ikväll bara. Tänk er att vi blev tillsammans när vi var 14 år? Små barn... Men vilken tur att jag träffade honom! Han är mitt hjärta, mitt allt <3

Ha en fin kväll! Första advent imorgon ju! Då blir det (förhoppningsvis) lussekatt-bakande! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0