Då var den skriven.

Vilken befrielse! Nu är tentan skriven och jag är hemkommen igen. Känns så skönt. Blev helt plötsligt klar i huvudet och den där klumpen i magen lättade betydligt! Hur gick det då? Jo, det vet jag inte förän om tre veckor. Men det kändes bra! Och den känslan tänker jag leva på nu fram tills resultatet kommer. För då blir det antingen att resten av klumpen i magen försvinner, eller att den kommer tillbaka igen. Det återstår att se, det ligger i alla fall inte i mina händer längre. Jag har gjort så gott jag kan!

Nu ska jag varva ner, ta en lång skön dusch och sen fixa lite med hemmet. Behöver både diska och städa. Saker man skjuter upp när man prioriterar plugget. Får se om jag orkar det sen, annars blir det imorgon, för nu har jag faktiskt tid! Tills det börjar igen på måndag med något nytt. Kämpa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0