Ergonomi

Kan ju säga först att jag är glad att jag motstod frestelsen att åka hem i eftermiddags. Den långa väntan på KTC var värt det då jag lärde mig en del som jag glömt bort sen sist! Under timmarna jag väntade hängde jag lite med Andreas och hans vänner, åt, och så kom Filippa och Jonas, två klasskompisar, och så gick vi igenom cirkulationen och respirationen lite och kollade på några ergonomifilmer som ligger uppe på moodle. Vi fick tiden att gå, och det var skönt!

Trött var jag när jag väl kom hem dock. Andreas hade suttit kvar i bibblan och pluggat, så han gjorde mig sällskap i bilen, vilken var skönt. Är så himla träligt att köra i mörker när det regnar, men att ha sällskap känns bättre än att vara själv!

När jag kom hem spelade jag skyrim och så slog jag in Andreas paket. - för han fyller 20 imorgon! Vad han får och hur jag ska fira honom berättar jag när han själv vet det! Ifall att (fast det inte är troligt) han skulle gå in och läsa detta...

Imorgon är det KTC som gäller igen, men denna gången ska vi lära oss ta venprover. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0