Fredagsmys

Det slog mig precis att jag faktiskt har flyttat hemifrån på riktigt nu, adressändrat och allt. I Växjö, i ettan, var det bara Andreas som stod på lägenheten, men nu står vi båda på kontraktet och är alltså sambos. Andreas är min sambo, shit, vad vuxet det låter. Pojkvän lät liksom lagom men nu är han även min sambo. Kul! :)

Hur eller hur, pluggandet har jag lagt ner. Sitter och tittar på supernatural, äter lite ostbågar och tog ett halvt glas vin. Lite fredagsmys är jag värd! God middag åt jag med. Rester som mamma och pappa lagat; fläskfilé med stuvade kantareller och så couscous till det. Mums!
Tror dessutom att det är storm ute? Blåser en del.. Hmm..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0