Julmarknad i Vetlanda

Visade sig visst att det var julmarknad i vetlanda idag så gick och kikade lite på det med i eftermiddag. Men först när jag lämnat av Andreas och en annan som åkte med oss så åkte jag hem, sen stack jag, mamma och cicci direkt till mormor för att ställa av Volvon i garageuppfarten. Passade även på att plocka lite i mina kartonger medan vi var där. Fick med mig en svart ljusstake, lite glas, en stråkorg, påsk-tallriksunderlägg och lite sånt därifrån. Sedan hade pappa lagat god mat tills vi kom hem igen. Efter maten var klockan lagom att åka in till stan för julmarknad så vi åkte in allihopa. Mamma och pappa köpte några lotter - men ingen vinst. Jag sparade pengar i stället och bara njöt av myset som blir på en julmarknad. Sedan när revyn övat klart stack vi hemåt, och nu har vi bara slappat hela kvällen i princip. Flyttat om lite i sovrummet med föresten! Men inget märkvärdigt egentligen. Imorgon är det skola igen så bäst att man sover några timmar så man orkar med dagen imorgon. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: jossan

Super fin blogg besök gärna min blogg om du vill.
kram jossan

2013-11-25 @ 06:01:01
URL: http://lillajossan.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0