Plugg-mys



Godmorgon! Känns som en bra dag idag, är lite lugnare i min mage och ska nog ta det lite lugnt. Gick upp tidigt för att inte behöva känna mig stressad i pluggandet, och på grund av det har jag redan hunnit lära mig de viktigaste skelettbenen i vår kropp, och håller nu på att försöka lära mig de viktigaste musklerna (eller största), vilket är lite svårare, men det ska nog gå det med till slut! När jag är klar med den biten tänkte jag börja läsa lite om rörelseapparaten och om sinnena, men i övrigt får det gå som det går imorgon. Kunde mer än jag trodde igårkväll när Marie förhörde mig, så lite poäng ska jag nog lyckas skrapa ihop om jag bara tänker efter ordentligt! 

Nästa vecka är det ny kurs igen, fast det är en fortsättning på denna så det kommer fortfarande vara anatomi och fysiologi, blandat med proffesionskunskapen då. Ska lära mig ta venprov på onsdag, vilket ska bli sjukt kul! 

Ha en bra fredag! Puss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0