Julstämning.

 
Hej på er! Vet ni vad?! - Snart är det jul! Åhå vad jag längtar nu. Höll på hela dagen igår med att baka bröd, städa lägenheten och sätta upp granen. Även de paket vi köpt slog vi in och la in under granen sen. Så himla mysigt! Harry har skött sig än så länge med granen, den står alltså kvar och är hel. Idag är han hos vetrinären för att kastreras så är himla tomt här hemma. Får se hur gosen är sen när Andreas kommer hem med honom i eftermiddag. Hoppas det blir en lugn kväll med bara massa gos.
 
Jag tänker ägna denna dagen åt att plugga, passa på när inte Harry är hemma så jag slipper att "springa" efter honom hela tiden när han hittar på bus ( t ex hoppar upp på bänken i köket - som han precis har kommit på att han faktiskt kan göra nu ). Jag och Andreas anser att Harry är i tonåren nu, lite roligt att han har lite beteenden. Nu är han inne i en period där han utmanar mig väldigt mycket, tittar mig i ögonen och sedan direkt gör något han inte får göra för att sedan springa och gömma sig typ. Jättemysigt och lite roligt, men blir smått galen på honom ibland, haha.
 
Kameran har jag inte haft uppe på flera månader, men fotar ibland med mobilen, så dessa bilder i detta inlägget kommer från instagram. Har ni någon snö föresten? Här är det bara regn! Jättetråkigt väder och dessutom så bor vi ju i ett gammalt hus - på översta våningen så det bara susar i balkongdörren när det blåser, och kallt är det. Men man får klä sig efter det också, har inget emot att gosa ner mig i en tjock tröja och mysiga sockor, men det jobbiga är att jag lätt blir kall om händerna, och jag vill ju gärna inte ha vantar inomhus...
 
Hopp, det var nog allt jag hade för stunden. Önskar er alla en god jul ifall jag inte kikar in här något mer innan dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0