Morgonpromenad

Hej, nu är jag ganska nyligen hemkommen din en morgonpromenad med mamma. Blev en lagom runda med stavar. Väntar just nu på duschen.

Är hemma över helgen hos mina föräldrar. Var det bra tag sedan nu! Men det är en bit så kostar att åka och sedan ska man ju ha tid också. Har praktik i skolan nu och det är toppen! Är i hemsjukvården och ja, jag stormtrivs! Man får ju verkligen använda sina kunskaper man lärt sig och även lära sig mycket nytt! Jätteroligt!

Har börjat träna lite smått nu faktiskt. Pappa var jättesnäll och köpte mig en träningscykel, precis lagom stor så dem får plats bakom soffan så man kan se på tv samtidigt som man cyklar. Sedan börjar ju vädret bli lite roligare så blir också lite promenader ibland. Känns så skönt efteråt! Bara man kommit igång med träningen och orkar fortsätta så är det himla skönt och väldigt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0