28 maj.

I skolan idag tänkte jag att jag skulle vara effektiv när jag kom hem och komma igång med den enskilda skriftliga examinationen som ska vara inlämnad nästa vecka. Ju fortare den är färdig desto fortare kan jag ta lov sen, efter måndag då såklart. Men när jag kom hem så var jag så dödens trött, värmde rester jag hade i kylskåpet och la mig och kollade på Criminal Minds i stället och så somnade jag i soffan. Nu ser jag på Top Model och efter det tänker jag nog fortsätta slappa ikväll. Har ju långhelg nu så känns bättre att börja skriva imorgon fm, innan jag blir sådär trött som jag blir på eftermiddagarna. Speciellt nu när jag haft skola hela dagen. Det känns när vi inte haft mycket i skolan nu på sista tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0