20 november, 2014

(bild från i förra veckan).
 
Idag ska jag börja med att gratulera min sambo och bästa vän Andreas på 21-årsdagen! Han fick frukost (juice) på sängen och kaffe när han kom upp. Kalas blir det på lördag med god mat, chesecake och släkt.
 
Idag ska jag gå igenom det sista inför tentan imorgon. Allt känns himla bra måste jag erkänna. Kändes bra redan förra fredagen då jag började få koll på saker och ting så blir inga större genomgångar idag utan bara kika igenom lite. Troligtvis ska jag städa lite med för att få tiden att gå. Harry sover så gott i mitt knä efter att ha röjt runt ett tag. Himla mysig katt. Kan gå från famn till famn utan problem och är väldigt kelig och snäll. Bus hittar han på i mängder men ingenting katastrofalt än så länge.
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Super fin blogg du har och jag bara älskar dina bilder.

Besök gärna min blogg skriver om mode,smink ger skönhetstips m.m

Samt har tävlingar med jätte fina priser.

kram jossan

2014-12-14 @ 23:22:55
URL: http://modebyjossan.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0