Julmarknad idag

Var skönt att få sova ut lite idag till skillnad från igår då jag gick upp halv sex. Åt frukost och har nu suttit och sminkat mig, ska till Huseby julmarknad i eftermiddag tillsammans med Melanie och det ska bli sååå mysigt! Har aldrig varit där, men efter vad jag hört så är det nordens största julmarknad (?) och det ska vara massa fina saker!
Ska nog eventuellt plugga en liten stund innan jag ska iväg med bussen för att sedan möta upp Melanie i Växjö. Tänkte visa lite bilder på dagens sminkning. Roligt att sitta och sminka sig när man har tid. Även idag blev det lite höstigt, och lite mer smink än vanligt eftersom jag ska iväg. De två första bilderna är innan jag börjar sminka mig och resten är när jag är klar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0