30 oktober

Äntligen fredag!
 
Anna har varit här idag och vi har pluggat ihop på C-uppsatsen. Har läst artiklar vi ska använda till vår bakgrund och skrivit lite stödord, så vi vet ungefär hur vi vill ha det. Jobbade på så bra så nu när Anna åkte hem tar jag helg. Ikväll är det idol igen och det tänker jag se. Det är så bra i år, eftersom alla verkligen är duktiga. Det brukar annars vara någon som jag tycker är mindre bra som jag verkligen inte kan förstå hur personen gått så långt. Men i år tyckte jag alla var duktiga redan på kvalet. Har nog sett nästan alla avsnitt faktiskt, inte illa. Brukar inte orka det annars.
 
Nu blir det lite lunch sedan ska jag forska i lite om och isf när jag kan köpa mig en ny mobil. Börjar bli lite sugen..
 
Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0