Mys med tända ljus.

Har i eftermiddag och ikväll suttit och läst igenom några projektplaner + essäer. Jag och Anna laddade upp vår i eftermiddags och har nu börjat läsa andras (som kommer vara med i vår opponeringsgrupp) för att kunna lämna kommentarer. Anna är borta hela nästa vecka så det är nu fram till och med söndag som vi kommer kunna sitta och gå igenom alla projektplaner. Är en hel del jobb, men då är det skönt att ta det man kan redan nu. Jag har en del planer för helgen nämligen. Preliminärt är det bestämt att jag ska till Melanie på fredagen och vara där till på lördagen. Sedan kommer även Jonas och kanske Julia ut dit och vi ska plugga statistik och ha mysigt. På söndagen ska jag och Andreas sedan åka och hämta Leia. Blir en spännande helg! Hoppas bara att jag och Anna hinner gå igenom tillräckligt mycket innan helgen, så jag inte behöver offra några planer.
 
Har i eftermiddag också varit inne i Växjö och handlat lite kattsaker. Ett par presenter till Harry och så kattmat. Handlade även kattmat till Leia och så en till transportbur och lite sådär. Köpte även glass, choklad och en concealer till mig! Var ju tvungen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0