Seminariet till uppgiften.

Nu har jag testat delar av det nya sminket! Har skola idag, så blev en ganska naturlig sminkning. Bilden till vänster är mörkare och mer orange än den till höger, men det beror troligen på den orangea gardinen som var i det fönstret jag var och tog den bilden. Bilden till höger är mer "naturlig och verklighetstrogen". Dock ser man bronzern och kind-sminket rätt bra på den första bilden. Vad tycker ni? Själv är jag nog rätt nöjd. Övning ger färdighet och jag har ju inte övat så mycket ännu.
 
Som jag skrev har jag skola idag. Går mellan 13-14.30. Ska ha det där seminariet som jag hade uppgiften till. Den där jobbiga, långa, omfattande uppgiften som jag skrivit om. Nu ska jag bre mig ett par knäckebröd och sedan se så jag har allt nedpackat i väskan, som jag behöver ha med mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0