Snart köpförbud.

Måste börja med att snabbt bara uppdatera att läppstiftet fortfarande sitter perfekt, och jag har både ätit och druckit! Har visserligen bara haft det i ca två timmar, men det är långt bättre än sorter jag testat tidigare. Är såååå nöjd! Kommer definitivt köpa fler läppstift från Gerard Cosmetics i framtiden.

Har dessutom suttit och köpt massa smink och sminktillbehör nu innan. Ska jag börja sminka mig vill jag göra det ordentligt med produkter jag är nöjd med. Beställde från Tikei och från Lyko. Tikei har jag handlat ifrån tidigare och har en primer därifrån som jag älskar. En stor fördel med den sidan är att man kan beställa massa prover. Alltså samma produkt som orginalförpackningen, men i en pytteförpackning som bara kostar 10 kr/produkt. Perfekt ju ifall man vill testa sig fram vilken produkt och färg som passar just en själv! Jag beställde en del prover och sedan lite borstar och annat. Blev rätt dyrt dock. Men det känns bra i magen så det får det vara värt!

Nu måste jag börja med en uppgift jag tänkte göra idag. Ska göra en kvalitativ analys av en blogg utifrån ett syfte. Inte den roligaste uppgiften men nog väldigt lärorik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0