När tiden går lite väl fort.

Alltså tiden bara flyger iväg! Känns som jag inte hunnit med något alls idag och jag är trött på att plugga nu. Hade ju föreläsning i förmiddags om vetenskapsteori (på engelska!!) och det var väl sådär. Föreläsaren var väldigt duktig egentligen, men var för lite pauser och man tappade koncentrationen ganska fort.
 
Efter föreläsningen tog jag en tripp till Samarkand på vägen hem och handlade lite inför helgen. Ska nämligen till Göteborg. Det blev ett par jeans, ett par leggins, ett läppstift, nagellack och så lite saker till skolan (almanacka, pennskrin och penna). Väldigt nöjd i alla fall och det enda jag egentligen inte hittade som jag var ute efter var en halsduk i härliga höstfärger. Hittade två fina, men de var inte riktigt som jag ville ha dem så jag avvaktade och tänkte jag kunde kolla i Göteborg i helgen i stället.
 
Sitter nu (eller nyss) och läser artiklar till bakgrunden (av C-uppsatsen). Ska hitta tre stycken till projektplanen och vill ju helst ha tre bra, så blir några att läsa igenom. Men vi har en struktur hur vi gör och då blir det inte så tufft för oss. Tänkte väl mest säga hej så nu måste jag återgå till läsandet (jippi).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0