Skrivaren går varm.

Sitter nu på Mymoodle (lärplattformen skolan använder sig av) och sparar ner dokument inför kursen, samt skriver ut de jag vill ha utskrivna. Blev en hel del sidor. Känns som en mastig kurs nu med först projektplan och en essä, sedan statistik och tentamen på det, sedan sätter C-uppsatsskrivandet igång på allvar och tiden kommer rusa iväg. Både jag och Anna är överens om att vara ute i god tid och verkligen vara effektiva. Ser lite fram emot att skriva ändå, för vet att det kommer gå bra för oss. Jag och Anna skrev B-uppsatsen ihop och det gick så bra som det hade kunnat. Skriver på ungefär samma sätt och kompletterar varandra väldigt bra. 
 
Brukar oftast åka bil till skolan men idag blev det buss hem för Andreas skulle ha bilen och vara kvar i Växjö. Jag brukar inte ha problem att åka buss, kan tycka det är rätt mysigt och bekvämt. Jag lyssnade på ljudbok och satt och slappnade av men idag blev jag åksjuk. Var en jättelustig känsla för det var många många år sedan sist. När jag var liten var jag väldigt åksjuk, både i buss och bil, men sedan försvann det och jag brukade ofta till och med sitta bakåtvänd i bussen påväg in och hem från skolan på högstadiet. Jaja. Illamåendet var bara dovt och störande och inte så illa att jag behövde kräkas, vilket var tur! Dock försvann det inte riktigt när jag kom hem, kände mig olustig och lite yr så hoppas inte det är någon skit på gång. Har inte riktigt tid för det! Eller lust...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0