Lev livet . .

Alltså, detta är sjukt !

Tiden har baara fluugit iväg ! Verkligen ! I Januari fyller jag år , och då är det bara ETT ÅR KVAR tills jag fyller 18 ! O.o    Alltså, känner mig fortfarande liten,  jag kan ju inte bli vuxen ? Det går ju inte O.o 
Samma sak med Andreas ,  det är mindre än en månad kvar sen har vi vart tsm i TVÅ ÅR !!  Det känns som en månad..  allvarligt! ;o    Tänk då vad kort tid man har kvaar att leva egentligen ! 

Bäst man lever livet fullt ut hela tiden,  jag tänker inte kasta bort mitt liv .


Bilden är tagen för typ två år sen kanske. Minns inte .


Va ute och gick en promenad med Casandra innan, va kul, inte träffats på väldigt länge !
Vi snackade endel å så .

Ne nu ska jag sätta mig och spela sims igen, tills TVn börjar,  tror de är Wallander ikväll? :)

Imon har jag sovmorgon ! Börjar skolan 10.20 !


Kommentarer
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

ibland går tiden för snabbt :O!

2009-11-02 @ 19:39:49
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0