"Modell för en dag" - nästa lördag!

Hej!

Idag åkte jag hem från Andreas.  Va inne på julskyltning idag med, det va kallt, men lite mysigt!

Imonbitti i skolan ska jag ha muntligt anförande i Svenska. Det suger! Hatar det !  Ska prata om Canarieöarna och får verkligen hoppas det går vägen!

Nästa helg ( på lördag ) ska jag få vara med i " Modell för en dag " Tack vare Louise ! (<3) Ska bli jättekul!
Kommer få åka en vit fin limosin och så bli stylad och modellfotad gratis!  Det som kostar sen är om man ska köpa bilderna , men vet ej om jag ska det .. Har inte råd.. ! O.o

Men det kommer hur som helst bli en kul upplevelse!

Ne nu måste jag öva på Svenskan ! USCH ..  Hatar att prata inför klassen, eller folk i huvudtaget.. !

Puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur blev du vald?

vad kul:)

2009-11-30 @ 16:40:33
Postat av: Jessica

Svar till anonym; Jag vann ingen tävling eller så utan det va Louise som vann, sen fick hon välja tre kompisar att ta med sig . Och då valde hon blandannat mig :)

2009-11-30 @ 18:35:52
URL: http://jessicahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0