Bara 1 dag och några timmar kvar..

Nu är det bara 1 dag och några timmar kvar till jag och min familj ska åka till Gran Canaria. Jag börjar bli lite smått nervös faktiskt, tänk om något händer? Om planet störtar, eller om det blev som förra året vi var utomlands, någon stal pappas plånbok :S  
Men jag ska inte gå runt och oroa mej! (: Det kommer säkert bli jätte härligt! Men jag kommer sakna ihjäl mej efter Andreas och alla vännerna.. "/ <3 Ska täkna på er! (:

Förövrigt har dagen varit väldigt bra! Slapp NOn idag bara för att min NO lärare vad sjuk, och inte nog med det så slutade jag tidigt också, redan vid 13.25 (:

Ne nu måste jag hjälpa mamma att packa.  Kanske bloggar imon igen, om jag hinner (a)
Hej hopp i lingonskogen! ^^,


Fotograf: Beatrice Lejnegård
Jag bland täcke och kuddar,


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej och välkommen!

Här kommer du trivas.

Ha en bra kväll!

2008-11-13 @ 20:04:02
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0