PÅSKLOV!

ÄNTLIGEN! Så skönt att slippa skola och läxor i en vecka. Fast läxor slipper jag inte riktigt ändå, har lite att göra över lovet ^^ Ska läsa ut 2 böcker, lära mej 40 engelska glosor, skriva en uppsats å så. Men det borde jag nog hinna (:

Okej, vad har jag nu för planer för lovet??

FREDAG: Andreas
LÖRDAG: Andreas
SÖNDAG: Andreas
MÅNDAG: Andreas
TISDAG: Evve
ONSDAG: Evve
TORSDAG: gå på konsert ( TWNC och CNR spelar (Y) ) Jag ska fota båda banden !
FREDAG: Ullared
LÖRDAG: Ullared
SÖNDAG: Inget ^^
MÅNDAG: Inget ^^

Uppbokat eller vad ? ;P  Fast det är inte HELT säkert att jag ska va med Evve än,  å inte heller HELT säkert att jag ska på konserten på torsdag. Men en ganska bra vecka , tkr jag ! (:


Har nog lite tid över om någon annan vill hitta på något under lovet ? (:
Messa mej isf! ^^


Blommor

Kommentarer
Postat av: Lisa

ja uppbokad kan man kalla dig jag är ungefär oxå likauppbokad kom hem igår (söndag) och åker idag (måndag) men jag älskar när man har ngt att göra;P

2009-04-06 @ 08:33:43
URL: http://darkstarlet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0