Foton från Ella.

Idag fick jag foton av Ella som hon tagit när hon och jag va ute och fotade för ett tag sen, tänkte ladda upp några stycken nu. Hon är duktig!






Tack Ella för dom underbara bilderna ! (:

Idag har jag vart i skolan, seg dag ^^
När jag kom hem började jag skriva på min svenska recension direkt efter middagen, fixade också lite på NOn. Usch vad tråkigt det kan va med läxor.. Dom borde göra dom roligare, hur vet jag itne, men det borde ju gå, eller ?

Nu sitter jag här, bloggar och fixar lite med bilder samtidigt som jag ser på house,  äntligen kväll liksom.. ^^ Puuh,  så skönt när man kan ta det lugnt och slippa oroa sig för allt,  kvällar och helger är bäst.

Jag sitter också och väntar på sms från Andreas, känner mej ensam, men det gör inget.  Ser ju på tv så jag roar mej själv ändå.. ;)

Vad har ni för roliga planer inför Valborg ? Ska alla på ekbacken eller ?

Jag har planerat att vara hos Andreas, vet inte vart vi ska vara än och se majbrasan, men det blir nog kanske Skede eller nåt.. ^^  Mamma och pappa ska till Hultsfred och Cicci ska till en kompis .  Så mamma och pappa får vara utan både mej och Cicci hela helgen  !  Skönt för dom (:
 
Ne nu orkar jag inte skriva mer,  blev så mycket på en gång. ^^ haha

Ha de bra !  Puss.

Kommentarer
Postat av: Ellabolla'

sv; tack :)



hehe. niceiga bilder ;D <3

2009-05-04 @ 17:59:23
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0