April, April, Underbara April!

Idag har vart en helt okej dag! Skolan va slapp och när jag kom hem va jag ensam hemma (:
Blev en liten promenad med King till skogen, sen lämnade jag han ute på gräsmattan så han fick va ute ett tag. Han la sej direkt och njööt (:


King älskar solen lika mkt som jag!

När jag hade lämnat King gick jag runt lite ute & tog kort. Lite svårt att hitta nåt fint att ta kort på här i Pauli så det blev inte många foton ^^
Här är några (:

Bockia ^^  (heter det så?)


Första fjärilen jag sett i år!  (I Sverige)


Dags för sparken att åka in i garaget nu ;)


Underbaraste King

När pappa kom hem åt vi, sen gick jag & pappa ut och skulle fixa lite utomhus. När vi skulle byta däck på den röda bilen så upptäckte vi (när vi hade bytt ett däck) att en sak inte gick att lossa på ^^ Så vi fick byta tillbaka igen,  haha  . Jobbigt´

Tack för en underbar dag, men ett underbart väder! (:

Kommentarer
Postat av: Ellabolla'

vilka underbara bilder :)

gillar den med fjärilen ^^ (A)

2009-04-04 @ 10:25:16
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0