Andra December. Fotat!

Hejsan !

Idag har jag minsann hunnit med att fota lite !  Fast det blev nog inge speciellt, för de blev lite kort på mig själv i morse,  och sen lite kort på paketen jag slog in innan ! :)

För nu är det inte långt kvar till jul ! Helt UNDERBART !


Nu sitter jag och fixar lite på datan,  kollar igenom gamla kort och sånt (: Sitter bara och LER , så underbara bilder jag har tagit . Inte att dom är fina, men att de väcker fina minnen ! <3

Nupe, men nu ska jag fortsätta att kolla igenom bilder :):)  , sen måste jag ut med hunden nu med ! ..  heh .

Har ändrat teckensnittet på bloggen med ( om ni ej sett det ) !   Blir lite lättare att läsa kanske ? :)



Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0