Dagen blev rätt okej ändå.

Hejsan.
Det blev inga foton utskrivna. Har inte fått ordning på min skrivare ännu. Men jag har gjort lite andra saker idag ist.

Jag har tex spelat lite Wii ( men inte så länge för det gick jättedåligt för mig ) . Sen har jag även installerat och spelar Dracula: origin ( ett spel jag fick i julklapp ) . Det är askul ! Men såklart är det för svårt för mig så jag har letat upp en guide på nätet.. ^^ 

Jag har också hjälpt pappa installera den nya inspelningsbara boxen i källan. Det va ganska svårt, men det gick tillslut minsann! Så nu har vi två inspelningsbara.  Det är bra !

Just nu sitter jag och väntar på Mikael och Eric, vi ska se film ( tror vi ska se " Män som hatar kvinnor " ). Det ska bli kul med lite sällskap.

Sen imon, då bär det av in till stan. Ska shoppa med Louise :)  Sen när jag åker hem, då ska Andreas med mig hem. Så ska han vara hos mig . Vet ej hur länge än dock..  Och Magnus och Tania har inte hört av sig än heller, så jag vet inte om de kommer över nyår eller inte heller .. ^^ haha. så det kan vara ^^

Nu bjuder jag på en kul bild på mig jag tagit nyss.

Har man inget roligt att fota får man fota sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0