Kväller,

Är ruggit trött. Sitter och försöker läsa på matten lite, men det går åt skogen ..
Funderar på att sova många timmar inatt och öva på matten imon ist .. Har provet på torsdag så hinner ju , men det är så svårt ..  det är två kapitel, 57 sidor .



Har en fråga. Ska jag börja använda ögonskugga? ( har det på bilden ) .



Sen skulle jag vilja veta en sak .

Hur många är det som regelbundet kommer in på min blogg och kollar ?
Ni kan väl kommentera , måste inte säga vilka ni är liksom, men bara så jag vet . Skulle vara kul att veta hur många läsare man har egentligen :)

Nu blir det lite matte till, sen blir det absolut sängen ! kommer slockna bums.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0