Min mörka sida ^^

Nu kom jag på en rolig ide !

Alltid när man laddar upp foton så laddar man upp kort man är nöjd med. Visst , ibland säger man typ " sjuk bild, men den bjuder jag på " ,  fast oftast gillar man liksom bilder ändå .

Nu ska jag ladda upp några bilder på mig som jag inte är nöjd med och som jag alltså aldrig lagt upp någonstans förut ! x)

Tänkte ni ska få se så många vinklar på mig som bara möjligt ! x)   Ska erkänna,   jag själv tycker inte jag ser ut så som jag gör på kort .. men vet inte , det kanske jag gör ?

Ajja, här kommer några (:

( ska nog tillägga att det är blandade bilder, vissa är nya och vissa är gamla )


ny


ny


underifrån !


mums !


hos Andreas ( han är fotografen )


suddig ^^


smile !


this is me ^^


bakifrån..


amerikansk fotboll


haha, titta vad jag anstränger mig för att kasta en boll !


haha..  ^^  - osminkad


Midsommarkväll,  svinkallt ute !


testade lite inför avslutningsfotograferingen .. ^^


test igen x)


i skolan under avslutningsfotograferingen


samma .. ^^


Ute hos Andreas ^^


Där har ni dom  !  x)  hoppas ni inte gjort i byxorna nu.. (a)

Skriv en kommentar !
Vill veta vilka tankar som snurrar runt i era huven nu ! ;)

Kommentarer
Postat av: kusin vitamin ^^

Haha erkänn! Andreas Iron Maiden tröja ;)

2009-07-12 @ 23:43:47
Postat av: victor

du är ju så rolig när du ska kasta XD

2009-07-14 @ 22:13:06
Postat av: Bea

Härliga bilder!! :D

Fick du iväg bollen sen med eller landade den framför fötterna?? :P

2009-07-16 @ 18:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0