Fotat med Ella

Hejsan !

Har precis kommit in nu, har varit ute och fotat med Ellinor Sjöberg! :) Det va kul !

Kort vet jag inte säkert än om det kommer upp något idag .  Ella tog med mitt minneskort hem till sig för hon skulle ha bilderna till att göra om sin blogg med. Så jag får tillbaka det med bilderna på måndag :)  Men det gör inget, ska be att hon skickar några redigerade bilder till mig senare :) Så det kanske kommer upp några bilder ändå . 

Ne nu ska jag minsann spela sims!  Har bestämt att jag skulle göra det varje dag denna veckan, men har inte hunnit med än !  Men nu ska jag sätta igång spelet direkt minnsann !

Ha de bra ! puss


Kommentarer
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

Hej!



tack för att du ville fota! många bra bilder. ljuset är perfekt. knappt att man vill redigera om dom. de är bara att jag ser ut som en groda på korten! de blev många tummen upp (Y)! speciellt där med ljuset. gillar alla :D!

2009-10-31 @ 16:10:40
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0