Slutat skolan.

Har äntligen slutat nu! Men vad spelar det för roll när bussen inte kommer förän om 45 minuter?  Okej, lite skönt att ta det lugnt, men tycker dom kunde sätta in lite fler bussan mellan Pauli och Vetlanda ..^^

Skoldagen va okej, på svenskan blev det inget förhör, men skrev filmrecension ist. va lite krångligt då jag inte riktigt minns filmen jag skulle recensera^^ ..  Sen va jag på information, det va typ hälso- nånting som informerade lite, sen blev det engelska, då vi jobbade med lite gramatik.

När jag kommer hem ska jag ta en huvudverkstablett och sen göra läxor.. hmm..vad ska jag ta hem idag?  .. engelska och sh tror jag :) har inga läxor tills imon, fast det skadar ju inte att läsa lite på dom jag har till senare i veckan .. :)

ne nu ska jag fixa klart mina spel på facebook, sen vet jag ej vad jag ska göra till bussen går..^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0