Söndag ,

Idag har jag varit duktig hittills ! Har hjälpt pappa byta däck på bilden,  till vinterdäcken . Sen när jag kom in bytte jag om och gick ner i källaren och tränade lite ! Cyklade inte länge , men lite snabbare ist .
När jag tränat duschade jag , sen blev det fika. 
Snart ska jag börja göra mina läxor lite !  , har Svenska ord tills imon,  och så matte tills tisdag , och Persondatorer-prov på fredag ..  usch usch ,..  det känns att det är sista veckan innan lovet  !   Men sen är det ju lov så jag får väl bara stå ut ! :)

Ne nu måste jag sätta igång med mina läxor,  för när dom är klara blir det sims för min del ! :)


Puss till Andreas , bara för jag älskar dig ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0