Jobb, dusch, mat + filmkväll

Hej. Precis hemkommen från Kickan :) Varit på filmkväll med några vänner. Eller ah, en film blev det iaf :)

Jobbet gick bra, 22 pallar sprättade vi! Helt okej faktiskt på fyra timmar :)

När jag kom hem duschade jag (asskönt!) sen åt jag tacopaj och sen gick jag ner till Kickan.

Just det! När jag va inne i stan innan (skulle ju till ungdomsmottagningen) då medan jag väntade på Cicci och mamma solade jag en kvart , och sen smsade jag Michael som kom och höll mig sällskap :) Det va trevligt. Tycker om honom, han är speciell :) Och då menar jag inte " kärlek kärlek " utan riktigt bra kille, en sån man kan lita på! :) Underbart :D

Nu ska jag nog äta kexchoklad och sen gå och lägga mig :) haha.. ^^ Lost ser jag på med :) paus just nu.

Nej detta blev ett väldigt rörigt inlägg ^^ Ska avsluta det nu,

Puss godnatt ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0