100824

Haloj!
Nu sitter jag här efter en lång dag i skolan och efter att ha fått lite mat i magen. Trött är jag, det känns verkligen att skolan är igång igen. Första lektionen hade jag pedagogiskt ledarskap idag. Det var faktiskt ganska intressant. Hade ju valt det som individuellt val så det ska bli spännande att se vad som händer där. Men jag hoppas att det ska utveckla mig som person. Att jag ska bli mindre blyg, våga ta för mig mer. T ex, jag hatar att stå inför klassen att prata, men nu på pedagogiskt ledarskap kommer vi göra lite övningar för att bli bra ledare, alltså stå och prata inför folk och sådär. Hoppas på att det biter på mig bara (:. Andra lektionen hade jag religion, det var med nytt för i år. Inte lika roligt, men lite intressant det med, på sitt egna sätt liksom. Sista lektionen idag var idrott. Fast hade typ bara teori idag, lite information och sådär. Vi fick bland annat reda på att vi inte kommer ha någon idrott nu på två veckor. Men däremot på måndag om två veckor så ska vi ut och paddla - något som jag absolut inte ser fram emot... Men tänker övervinna min rädsla för djupt vatten och hänga med ändå.
Nu tänkte jag ge Kingen mat. Sedan ska jag rensa ur mitt pennfack och sedan ska jag nog ta bort mitt gamla nagellack och måla på något nytt. Men vet ej vilken färg det blir ännu... :)
Haft en bra dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0