17/12 -10

Idag har det gått ganska bra för mig. Eller i skolan alltså, om man räknar med lektionerna. Dock har jag inte haft någon röst, eller jo, till och från, men den har inte varit som den en gång var om man säger så... Hostat har jag gjort också idag, en hel del. Men det har blivit lite bättre nu i eftermiddag.
Mamma och jag var och letade skor efter skolan, men hittade inga snygga som jag kunde ha. Det suger verkligen, för att gå runt i gympadojjor nu när snön börjar bli djupare och djupare är ingen höjdare alltså. Men just nu har jag inget alternativ då mina vinterskor gick sönder..
Nu ska jag nog gå och lägga mig och se tv ett litet tag. Kanske sova, får se. Är väldigt trött och sådär.
Hur har er dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0