18/12 -10 [Dubbelresa]

Resan till Nässjö idag blev inte riktigt som vi tänkt oss. Först stannade vi till i Vetlanda, tankade bilen och gick in på on off. Pappa skulle kika på ett hemmabio-system. Sedan blev det så att vi köpte det vi kollade på och inte fören efteråt kom vi på att vi hade den röda bilen, alltså fick inte paketet plats i kofferten. Detta blev ett problem för när vi la paketet i baksätet tog det upp alla tre sätena så då skulle inte Cicci få plats sen (vi skulle hämta upp henne på vägen hem nämligen). Men hur som helst så lät vi det ligga där och fortsatte mot Nässjö. Där kollade vi lite i affärer och jag hittade ett par skor, fast de fanns inte i min storlek - som vanligt. Sedan ringde vi Cicci och hon hade ingen brådska med att bli hämtad så vi åkte hem med alla sakerna, sedan åkte pappa iväg igen för att hämta henne. Det blev några mil extra men det gick inte lösa på annat sätt.

Nu sitter jag och väntar på att pappa och Cicci ska komma hem. När de gör det ska vi äta, och sedan ska jag göra klart svenskan. Har kommit en liten bit påväg, men har fortfarande en del kvar.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0