"Min nalle är blå, inte vit!"

Här ser ni min favoritnalle. Han är ljusblå och vi har både fina och roliga minnen tillsammans ;)

En sak jag kommer ihåg som jag fortfarande skrattar åt när jag tänker på det är en gång när Andreas var hos mig. Jag hade redan gått och lagt mig och hade somnat (inte ovanligt) när han gick och la sig. Han upptäckte då att nallen låg på golvet så han väckte mig lite halvt och sa "här har du din nalle". Jag som inte vaknade riktigt men som ändå öppnade ögonen och tog emot nallen han räckte fram utbrast något i stil med "det här är inte min nalle! Min nalle är blå och inte vit!!!!!" Jag hade blivit jättebesviken och undrat varför han gav mig en nalle som inte var min. Man ska inte väcka mig om man inte har något bra att komma med! Jag kastade hur som helst iväg nallen och somnade snabbt om igen. Sedan på morgonen berättade Andreas detta för mig och jag kommer bara ihåg det lite halvt men jag är helt bergsäker på att det var en vit likadan nalle som jag har i ljusblå som han gav mig. Han säger att det inte var så utan att det var min nalle och bara skrattade åt mig för hur jag hade betett mig och reagerat. Antagligen så hade det väl varit ljuset och mina ögon som lurat mig till att se nallen som vit. Detta minnet kommer jag nog aldrig glömma, för det är faktiskt lite gulligt. Haha, så det kan vara ibland :).

Jag sover fortfarande med nallen i sängen och är helt bergsäker på att den är ljusblå :) haha, det är min nalle det! Ljusblå och jättesöt <3. Och med denna långa texten ville jag komma till att jag ska gå och lägga mig nu och krama om min söta lilla nalle. Haha. Godnatt på er, så hörs vi imorgon :)!

Kommentarer
Postat av: Neha

Söt nalle:D

2010-12-02 @ 13:34:43
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0