Såhär blir min kväll, ungefär.

Ett foto mamma tog på mig när vi var ute för ett par dagar sedan.

Sitter nu och väntar på att maten ska bli klar. Är sådär lagom hungrig efter en lång dag i skolan haha. Ikväll måste jag hinna med lite olika saker. Tänkte först och främst börja förbereda svenskan. Ska ha muntlig redovisning om ett företag på måndag och jag har varit oansvarig och inte börjat förbereda det än. Men ikväll ska jag minsann försöka hinna med det lite, orkar inte göra det hela helgen nämligen. Någon mer jag ska göra är att se på Vampire Diaries, och sedan måste jag hinna med att duscha med, men det blir nog senare. Blir det tid över ändå så kanske jag ser ett par avsnitt av CSI :) hehe.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0