CSI och House

Hej hopp. Har sett massa inspelade program nu. Eller massa och massa, tre blev det iaf innan CSI NY började (:  Blev två CSI först, sen ett House. Nu har jag ett till House jag måste hinna se innan avsnittet imon, och sen har jag två "The legend of the seaker" att se, och melodifestivalen förra lördagen. Lär bli mycket TV-tittande .. ;) Haha ,  men det är kul så jag ska inte klaga.

Nu ska jag nog ta och lägga mig och se TV, eller film. Beror helt på om det är något bra på TV eller ej. Men ska borsta tänderna först iaf, för jag lär somna... Somnade visst några minuter under CSI NY nu . Mohahah, första dagen i skolan och jag är heeelt slut .. ;o

Ha de bäst ! Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0