Fullt upp!

Hejhopp!
Har nästan ingen tid alls till att blogga just nu. Fullt upp hela tiden. Det är mycket med skolan, prov och läxor om vartannat, samtidigt som jag måste hinna med och packa också till Gran Canaria. Och det är jag inte klar med än på långa vägar... Usch vad stressigt allt är nu i några dagar. Men ni får stå ut. Kommer nog va lite seg på att uppdatera här och det är inte säkert det blir något bloggande från Gran Canaria för de har inte "å,ä,ö" på sina tangentbord och det är lite jobbigt faktiskt ^^ . Men när jag kommer hem ska jag blogga och ladda upp bilder så det bara smäller om det! Hoppas ni kollar in ibland? Ifall jag bloggat något.

Ha de bäst! Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0