My day

Goddag alla läsare ! Idag har jag än så länge inte hunnit göra alls mycket känns det som. Gick upp rättså sent, gick ut på baksidan och skottade undan massa snö från huset, lekte också med King och hade massa tävlingar, och tro det eller ej, men jag är faktiskt snabbare än honom nu när det är så mycket snö :) Lite kul!
När jag kom in vilade jag, såg på TV och tyckte synd om mig själv för all träningsverk i hela kroppen som jag har från snöskottningen igår ^^  Nu ska jag sätta mig och spela sims ett tag, sen blir det mat , och sen ska jag och Andreas se CHIPMUNKARNA MÖTER MICHAEL JACKSON , haha (; En gammal VHS vi har hemma :) Lite senare, vet ej när än, ska vi in till stan och handla (Y) Känns som en helt okej dag!

Hoppas ni har en bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0