Första dagen i skolan efter lovet!

Hej kära vänner!
Nu är jag hemma från Andreas och hemma från skolan. Alltså kommer jag nu kunna blogga lika mycket som innan igen :) Har faktiskt saknat bloggandet! Tycker det är så otroligt roligt! haha.
Hoppas jag inte tappat alla mina läsare, för det vorde ju tråkigt! Men jag är tillbaka hur som helst! Och bilder från när jag var hos Andreas kommer komma! :) Även någon bild på Evves nya valpar kanske kommer upp sen ( måste fråga henna först om jag får ladda upp ).
På tal om det! Jag var ju uppe och fotade valparna igårkväll, och gissa vad jag fick av Evelinas mamma som tack? Jo! , en biobiljett :)  jag är glaaad! Älskar liksom att gå på bio :D haha .

Just det ja,  idag började skolan . Och, hm, vad ska man säga om det? Kul och jobbigt kanske.
Det var ju superroligt att träffa sina kära klasskompisar igen ( <3 ), men lite jobbigt att börja ändå liksom, för med skolan kommer läxor, och plugg och stress. Usch. Men det är nog ganska slappt nu ett tag efter lovet.

Nej nu ska jag inte skriva mera! Vet själv hur jobbigt det är att läsa långa texter (: haha.

Jag ska ner i källan ( det är tänt i öppna spisen där ) och se på starwars episod 5 . haha,  har bara den och sexan kvar nu! Måste ju se dem!

Ha de gött! pusshej. ( ni kan räkna med minst ett inlägg till ikväll ! )

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var ashärligt att träffa alla igen! :D

och skolan är hemsk, fast i våran klass är det aldrig tråkigt iaf ;) ja gillade våran engelska lärare med! :D <3

2010-01-09 @ 09:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0