Jag lever!

Hej alla!
Har inte hunnit blogga , för har inte hunnit sitta vid datan, och när jag har haft tid har datan varit upptagen... x) hehe . . Typiskt !
Ne nu tänkte jag berätta vad jag varit med om nu :) Inte så mycket .. men ändå!
I tisdags minns jag inte vad vi gjorde .. Eller jo, vi va uppe hos Evelina lite snabbt på kvällen för att hämta min present ( tack det var jättesnällt ! ) och medan vi även var uppe kollade vi på deras valpar , så söta ! älskar hundvalpar :) Ska nog upp och ta kort på dem åt Evelinas mamma ikväll , valparna ska ju säljas liksom. ^^ 
Igår var vi hos Andreas farmor på middag. Vet inte vilka mer som var där, men några vänner till Andreas farmor tror jag . Men det var god mat och trevligt iaf!  På kvällen sen såg vi film och bara latade oss :)
Idag har vi varit inne i stan, jag har köpt en choklad och två filmen :) "The day after tomorrow" och "Resident Evil 2" . Yes säger jag bara ! :D haha . jag är glad  ! :D
Nu ska vi snart äta,  och sen kanske jag och Fredrik ska gå ut och fota ( om det inte är mörkt när han kommer hem ) . Har nämnligen inte hunnit med det än, för det har snöat så mycket !  Sen kanske jag ska upp till Evve med ju, och fota valparna :) wiie :D  haha.   Men medan vi väntar på maten ska vi upp och köra COD nu ! :D hahha,  älskar det !

Bilder kommer upp någon annan gång, har inte tagit mycket än, och inte orkat ladda in på deras data ;)
Eller, kan lägga upp en gammal bild, bara för att ni ska ha något att titta på :)

Bilden är från i somras, och jag är inte fotografen .. ^^ och bilden är ful. Men Andreas hittade den så jag laddade upp den! Man måste ju visa även sin fula sida ibland.. Man ser alltid bättre ut på kort än i verkligheten, så här har ni mig!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0