Jönköping och kollar på Erik

Hallå på er!

Idag har jag varit i Jönköping. Blev en liten utflyckt sådär ^^ Men det var ganska kul! :)

Såhär såg jag och Cicci ut idag.




Först åkte vi till maxi, där köpte jag tre par svarta strumpor. Sen åkte vi till A6. Där köpte jag mig ett rosa linne på JC. Hittade även en jättefin BH ( på HM ), men när jag skulle testa den i en annan storlek fick jag stå i kö till provhytterna , och då hann jag inte testa den sen. För mamma kom och sa att vi hade bråttom, eftersom vi skulle åka och se Erik vid tre. Så det blev ingen BH "/ Hoppas den finns på HM i Vetlanda!

Linnet jag köpte

Hur som helst. Efter A6 åkte vi sedan till Nygrens bil, den nyöppnade bilaffären ( tror den hette Nybergs bil ). Där fick vi vänta lite grann och sedan blev det lite uppträdanden.
Det var en tjej och en kille som sjöng och sen var det några tjejer som dansade, och sen efter det sjöng Erik. Här kommer lite bilder!












På de två sista bilderna är det Erik och Cicci, bara så ni vet :)

Hoppas ni gillade bilderna! Jag är mycket nöjd iaf :)

Kommentarer
Postat av: Cicci

HAN Ä MIIIIN !



:*

2010-01-10 @ 19:58:52
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

fan vad coolt att se han live :D!

2010-01-10 @ 21:06:08
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: MT

aw, vad gullig du är tack! du är också jätteduktig! :) älskade bilden på ballongen! :D

2010-01-11 @ 18:50:55
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0