Läskiga bilder

Hej där. Har sett tre filmer idag tror jag . .  Haha,  men jag älskar ju att se film (:  Sen ikväll kommer Eric och Mikael och då ska vi se på Star wars ! x)  Har ju inte sett de filmerna .. ^^

Fotade lite nyss. Blev några okej kort! Läskiga, men okej!




Jag har inte redigerat bilderna mer än att gjort dem i svartvitt och gjort dem lite "kornigare". Jag har tagit bilderna utan blixt och med lite längre slutartid, så man hinner röra sig.
Blev ganska nöjd! Borde testa detta flera gånger!  Kanske kommer det fler bilder sen. Om jag orkar :)

Puss.

Kommentarer
Postat av: Cicci

de va snygga :)

2010-01-03 @ 21:21:56
Postat av: Petrah

gillar din blogg och dina bilder som fan =D Underbart roligt och intressant att gå in några gånger om dagen och titta :D Och äntligen har man hittat någon som uppdaterar ofta med ^^ inte för att jag gör det men i alla fall xD

2010-01-03 @ 22:50:16
URL: http://kakelplattor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0