Söndags morgon

Godmorgonn på er!

Har precis gjort mig i ordning. Mamma väckte mig vid halv 10 . Det är ju inte jättetidigt, fast jag va så trött idag O.o ... Jobbigt ! Men nu är jag uppe och klar hur som helst!

Min faster ska komma idag och hälsa på. Tror hon ska ha med sig sin kille, eller sambo, eller något, också. Och sen kanske John hänger med ( Min kusin ) .  Men det märker jag väl. Ska bli spännande att träffa dem. För det va nog minst ett år sen sist. Minst! Minns faktiskt inte förra gången jag träffade dem.. x) Ändå bor vi så nära varandra ! De bor i Hultsfred, och det är närmare dit än till Vetlanda för oss egentligen .. ^^ haha.. Så det kan vara.

Fram till att de kommer vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Kanske fota lite. Fast har inget att fota idag . Eller, kanske kan testa att fota mig själv. Med självutlösare! .. hmm.. får se :)

Nu ska jag gå och borsta tänderna, för det har jag inte hunnit med än ^^

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0