Läxan är gjord så nu blir det CSI

Goddag :) Har precis gjort min svenskaläxa som va tills på torsdag. Fast imonkväll skulle jag inte hunnit gjort den för jag ska med Evve hem efter skolan imon. Kul! Ska till stallet och fota, sen ska jag även fota Evve och valparna lite grann :) Såå sött!

Ne nu ska jag springa ner i källan och se på CSI :):) Sen måste jag hinna städa mitt skrivbord ( kanske ) och duscha ikväll med innan House börjar. Måste sova tidigt, för i morse höll jag på att missa bussen.. O.o Den kommer ju lite tidigare nu när vägarna är tomma på is ... haaha  .

See ya´!


Kommentarer
Postat av: Syedlene

Good people of togo i was here ok.

2012-03-16 @ 08:09:33
URL: http://syedlene.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0