Träningsverk, ja det känns!

Hej svejs! Förlåt att jag skriver lite sent, men har varit ute och skottat undan massa snö från huskanterna idag igen. Va ute lite mer än en timma och fick undan rättså mycket. Men har en hel del kvar att göra! Skönt att vara ute och skönt med lite träning, för det är faktiskt jobbigt att skotta snö. Har haft träningsverk hela dagen idag från snöskottningen igår, och nu har jag byggt på den med ännu lite mer träningsverk. Underbart! ^^

Vet ni vad? Ni är riktigt dåliga på att kommentera! Hade 37 besökare igår och bara en ända liten kommentar ^^ Men men, jag tänker inte tvinga er, tycker bara det skulle vara kul med någon kommentar någon gång ibland.

Borde jag lägga upp fler bilder på bloggen? Fota oftare osv? Vet själv att jag tycker det är mycket roligare att läsa en blogg med mycket bilder, men känns så jobbigt, för jag vill verkligen lägga upp massa bilder, men för att kunna det måste jag ju ha fotat, och har inga bra ideer.. ^^ Tyvärr.. Men när jag fotar laddar jag upp, så tro inget annat :)

Just nu sitter jag och blir medlem i bioklubben , haha . vet inte vad det är för något , men det lät bra :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0