VÅÅR!

Goddag! Idag är en bra dag! Varför?, jo för det är fredag :) Och inte bara därför utan också för jag gjort massa bra saker idag ! Tex skrivit massa på webbläsaruppsatsen :) Känns underbart!
Var ute lite nyss, i bara skjortan, och det va jätteskönt väder . Sååå glad man blir alltså! Känns verkligen att det är vår nu :) Bara för att förstärka känslan ännu mer ska jag slänga in två bilder jag kopplar till våren :) De är båda tagna precis nyligen nu idag :)


Vilka vårkänslor jag har alltså! Och imorgon blir det Ullared för min del! Vad händer i helgen för er?

Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

sv, nästan så man vill äta upp dom! härliga bilder :D

2010-03-26 @ 17:58:52
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: Simone

SV: Taack detsamma du :D



Kolla bloggen nu så finns de bilder på tatueringarna ^^

2010-03-26 @ 21:04:59
URL: http://movieandsomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0