Finnish

Hej på er.

Ni kanske undrar vad jag haft för mig idag egentligen? Jag kan säga er att jag har suttit hela dagen till och från och skrivit ett SH-arbete om internationell politik på nio handskrivna sidor. Hoppas jag får ett MVG på denna inlämnlingsuppgiften - det är jag verkligen värd nu känner jag! Är helt färdig, om ni förstår vad jag menar? Rätt trött i huvudet alltså.

Nu tänkte jag plocka ihop väskan tills imorgon, har gympa så måste packa ner idrottskläder också.

Vid nio börjar CSI, det ska jag se, sen tänkte jag krypa ner i sängen och se ett avsnitt av Supernatural. Såg ett avsnitt av det igårkväll och så ett par nu på morgonen :) Jättebra är serien!

Glöm inte höra av er angående fotojobb!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0