22/11 -10

Goddag. Idag har varit en stressig dag. Alla har varit så uppspelta sen i helgen så det var lite kaos på lektionerna. Eller, dagen började med något som heter "Framtidsresan". Det var helt okej, vi fick lära oss lite saker. Sedan hade vi mat, sedan matteprov och sen svenska. Svenskan var sjukt jobbig, hade ont i huvudet och det blev inte bättre av att det var sånt liv på klassen.

Ska bli underbart med studiedag imorgon. Visserligen tänkte jag göra lite läxor och sådär, men jag kommer ändå ha ledigt. Jag kommer kunna ta det lugnt, sova ut osv. Det behöver jag verkligen.

Jag är sjukt film-sugen idag så jag tänkte typ lägga mig och se Prison Break eller något :) Jag lär somna, men det gör ingenting. Sömn är bra.

Har ni haft en bra dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0